Pages

Sunday, March 28, 2010

perubahan yang perlu

Hari nie owing bru balik dari melake—setelah 4 hari bertapak kat sane bersame2 teman2 rapat ** kak D n Sya…sronok sangat2 dapat release tension—
4 hari kat sane—betol2 buat ku rase laen—mcam alien? Hu3—xde lah. Tipu je..Tibe2 je ku rase macam perlunyer perubahan dalam hidup semua orang. Begitu juge aku,Aku perlukan perubahan- perubahan yang akan membawe sinar dlam hidupku,Mungkin sebelom nie ku hanya pasrah menerime takdir-Nya, terkadang aku sendiri yang mencipte kehancuran dalam perjalanan hidupku, namun sampai bile aku mampu bertahan sebagai insan yang lemah dan mundur? Hidup di era nie, tentunye banyak cabarannya. Jika aku gentar, nescaye aku terpelosok, mundur, dihina, dikeji dan dipandang rendah. Aku x mahu jadi seperti yang diluar sane, mundur, hidup dibayangi kesesalan dan hanya menurut perintah semate2. Aku ingin bangkit mengejar cite2 ku serta impian yang aku tanam sejak kecil hingge ke usia nie. Orang kate senang di mulut tapi sukar di laksanekan. Ye, aku setuju, kerna setiap kali aku melafazkannye, seakan mudah semangat tue datang, namun bile waktu tok melaksanekannye tibe, aku kaku, bisu, keliru, seolah2 dirantai dari berbuat sesuatu. Kini aku tau siape MUSUH sebenarku--- tentu sekali diriku, MUSUH sungguh busuk hatimu. Kau x mahu melihat diriku berjaye mengorak langkah kehidupanku. Duhai MUSUHKU, ku harap kau lembut dan ingin menerime setiap langkahku dalam melakar mimpi2ku.. ku ingin sekali berjalan bersamamu,bahkan hidup dan matiku bersamamu.moge2 kite dapat bersame2 membentuk nurani ku ke arah yang ESA dan menggapai setiap inci citaku.
p/s : JUDGE YOUR SUCCESS BY WHAT YOU HAD TO GIVE UP IN ORDER TO GET IT….
: REMEMBER THAT YOUR CHARACTERS IS YOUR DESTINY…

No comments: