Pages

Monday, April 19, 2010

terluke kerane dier

harinie sedih sangat2-- ape perasaan korunk lau dier sllu ckp sayang korunk, dier layan korunk lak mcm segale2nye-- at last, hati korunk jgk yg sakit, ble dapat tau yg dier ade yg laen.. ntah la-- rasenyer bukan skali kot perasaan nie hadir dalam diri aku nie.. sakit, pedih, hancur, remuk, berderai rasenyer hati nie, ble ade orang yang cube merobeknyer.. ah cinte-- ape ade pade khalimah tue andai segalenyer tidak disertai dengan niat yang suci.. ah, sekarang, ade lagi ke cinte ngan niat yang suci tue-- tiap kali aku terfikirkan perlukah cinte tue-- tiap detik tue juge titisan air jernih, duke , sakit, pedih akan mengalir tanpe henti... tbe2 erinie dier wat pengakuan yang dier dah ade org laen, betape sakitnyer hatinie-- wahai kaum adam, andai korunk dah ade yg betol2 ikhlas terime korunk, janganlah kamu menaruh harapan terhadap orunk laen, takot 1 detik nnt kamu pule yg akan terime balasannye..jujur lah dengan diri dan pasangan anda.. perkataan sayang - jangan sekali2 kau permaenkan.. kerane 1 patah perkataan tue mampu mengguris berjuta hati..aku nekad, mulai saat nie-- aku xnak lagi mencari cinte atau name barunye aku letak "duke"-- focus dalam hidop, aku nak hidop bahagia ngan mak ayah, adek2-- sayunk kamu semua-- kamulah nyawaku dunia akhirat...
YA ALLAH PACULAH AKU KE ARAH REDHOMU

p/s: there r many thing that we don't want to happen, but have to accept,
thing we don't want to know, but we have to learn,
and people we can't live without, but have to let go....

No comments: