Pages

Tuesday, February 23, 2010

cume luahan semate

Coretan hari ini~~~
Dalam hidup nie, kite semua pasti akan melalui saat sukar dan saat kebahagiaan. Tiap detik yang berlalu x pernah mengingatkan kite pade sebuah kerugian. Masa tetap akan berlalu samada kita sedar atau pon x…®
Kadang2 aku rase, hidup aku lebih banyak detik pahit yang aku kene telan… namun detik berharge hanye singgah sebentar untuk mengembirakan aku setelah aku penat dengan permainan hidup. Jauh di sudut hatiku, aku sedang menangis kerna luke hatiku makin dalam, berdarah, bernanah.. namun ape yang aku mampu buat hanya pasrah. Betape aku perlu berkorban demi kebahagiaan orang laen, betape aku sakit terpakse merelakan diriku dipermainkan, betapa aku sengsara dengan orang sekelilingku yang kadang2 menjengkalkan.. mengape aku di uji sebegini rupe.. mengape aku kaku tanpe sebarang tindakan~~~ hanya menatap setiap penderaan yang ku sendiri alami.. betapa aku terseksa. Oh ayah.. oh ibu.. maafkan aku, andai suatu hari nanti, anakmu ini x dapat memenuhi tuntutan mu. Betape aku sangat menyayangi kalian… wahai adik2 ku, ingatlah, setiap kata dan lakuku bukanlah kerane ku membenci kamu, ku amat menyayangi kalian. Betapa aku ingin melindungi kalian, ku rela diriku diperbodohkan demi kebahagiaan kalian. Wahai sahabat, betape aku hargai setiap kehadiran kalian, namun terdetik di sudut hatiku…. Aku juga insan biasa yang lemah, naïf, kadang2 aku alpa dengan nikmat hidup sementara sehingga aku pinggirkan perasaan kalian.. namun aku juge penah terase hati dengan kalian~~ aku percaye, jike kite mahukan org hormat kan kite, kite mesti hormat orang lain… namun sejauh mane aku akan bertahan dengan statement ku di atas. DENDAM KESUMAT… kadang2 diriku penuh dengan perasaan benci dan mual ngan tindakan kalian~~ timbul rase keinginan untukku membalas dendam… tersasar aku dari pendirian ku tadi… hatiku kini penuh dengan BENCI… maafkan aku… aku x sanggup lagi menatap wajahmu kerna setiap bayanganmu hanya menimbulkan perasaan marah dan dendam yang teramat sangat`~~ kau tahu betape aku ingin buang perasaan ini, namum aku gagal kerna setiap tindakanmu mendatangkan kemarahan kepadaku… aku cume minta suatu hari nanti kamu ditemukan dengan orang yang lebih baik dariku… agar x lagi kau terseksa… aku juga x sanggup menyekse kalian.. aku hanya mampu doakan kalian kerna ku x sanggup berdepan dengan kalian.. sesungguhnye, perasaan yang kian lame terpendam dalam hatiku ini telah sebati dengan diriku sehingga tidak mampu ku buang lagi… maafkan aku teman~~~

No comments: